Moje zamówienia na AliExpress

Moje zamówienia na AliExpress są zebrane w osobistym koncie użytkownika. Tutaj przechowywana jest cała historia zamówień AliExpress.

Możesz posortować zakupy według statusu, potwierdzić je lub śledzić dostawę.

Dostępne akcje

W sekcji Moje Zamówienia klient ma dostęp do następujących akcji:

  • Zobacz wszystkie zakupy
  • Napisz do sprzedawcy
  • Potwierdź odbiór
  • Śledź przesyłkę
  • Usuń zamówienie
  • Sprawdź statusy
  • Zostaw opinię
  • Otwórz spór
  • Anuluj zamówienie

Jak znaleźć na komputerze

Aby znaleźć moje zamówienia na PC:

  1. Zaloguj się na swoje konto na stronie
  2. Kliknij na swoje imię i wybierz "My Orders"

Do wyszukiwania konkretnego zamówienia można użyć filtrów.

Jak znaleźć w aplikacji mobilnej

Aby otworzyć Moje Zamówienia w aplikacji, przejdź do menu konta i znajdź punkt "Zamówienia".

Statusy zamówień

Oto podstawowe statusy zamówień:

  • Nieopłacone - Unpaid
  • W obróbce - Processing
  • Wysłane - Shipped
  • Zakończone - Finished

Jak anulować zamówienie

Możesz anulować zamówienie na AliExpress tylko wtedy, gdy znajduje się w stanie przetwarzania (Processing).

Zamówienia można anulować w następujących przypadkach:

  1. Nieopłacone zakupy.
  2. Opłacone, ale jeszcze nie wysłane zamówienia.

Aby anulować zamówienie na AliExpress, należy:

  1. Przejdź do zamówienia z listy zamówień.
  2. Naciśnij przycisk "Szczegóły" (Order Details).
  3. Znajdź i naciśnij przycisk "Anuluj zamówienie" (Cancel).

Ważne jest, aby pamiętać, że jeśli nie masz przycisku "Anuluj zamówienie", oznacza to, że opcja anulowania jest niedostępna dla danego zamówienia.

Po anulowaniu zamówienia, pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 7-10 dni roboczych.

Jak usunąć zamówienie

Aby usunąć zbędne wpisy z listy, obok wybranego zamówienia naciśnij "Usuń".

Komentarze